رواية خفايا القدر الفصل السادس والسبعون 76 بقلم اسماء صلاح
البارت السادس والسابعين من خفايا القدر
توقفنا لما زاهر قال بجانب مستشفى حياة
خالد قال باستغراب : ايه بجانب مستشفى حياة
زاهر قال : ايوه
خالد قال : مش دي اللي فيها الدكتور فؤاد
زاهر قال : ايوه
خالد قال : طيب مين اللي هيتولي المشروع ده ويعمل التصميمات
زاهر قال : المهندس محمد هو اللي هيتولي المشروع ده
المهندس محمد قال بدهشة : انا يافندم
زاهر قال : ايوه عندك مشكلة
المهندس محمد قال : لا يا فندم
زاهر قال : طيب وانت هتكون المسئول قدامي عن كل حاجة تخص المشروع ده وأي حاجة تحتاجها في المشروع تجي تقولي عليه
المهندس محمد قال: حاضر
زاهر قال : التصميمات مش هتروح غير لما تخلصها
المهندس محمد قال : بس يافندم
زاهر قال : بس ايه الكلام اللي انا قولته يتنفذ
المهندس محمد قال : تمام يافندم
زاهر قال بعصبية : ومحدش من الشركة هيروح غير لما يخلص المهندس محمد التصميات اللي انا طلبتها
الكل قالوا بضيق : حاضر يافندم
خالد قال بصوت منخفض : يعني مش هنتغدها النهاردة
ونظر زاهر لخالد وقال :بتقول حاجه يا خالد
خالد قال بضيق : ها لا ولا حاجة
زاهر قال : وانا عاوزه تصميمات متعملتش قبل كده مفهوم يا مهندس محمد
المهندس محمد قال بقلق : حاضر يافندم
زاهر قال : اتفضلوا الإجتماع خلص
وخرج الكل وعلي وجههم علامات الضيق وبدون تعليق
خالد قال بضيق : طيب ليه
زاهر قال باستغراب : هو ايه ليه
خالد قال : اللي انت عملته
زاهر قال : ليه انا عملت ايه
خالد قال بضيق : تقعد الشركة كلها لغاية ما التصميمات تخلص
زاهر قال : مش ده شغل ولازم يخلص
خالد قال : ايوه بس الشركة تقعد ليه ما المهندس محمد هو اللي يقعد علشان يعملها وبعدين انا مش فاهم ايه وجه السرعة اني التصميمات تخلص النهاردة
زاهر قال : علشان عاوز المشروع ده يخص في أقرب وقت وبعدين مش الموظفين بس اللي هتقعد انت كمان هتقعد لغاية ما اشوف التصميمات دي علي مكتبي
خالد قال باستغراب : ايه انا كمان هقعد
زاهر قال : ايوه ولا عاوز الموظفين يقولوا اشمعنا انت مشيت مش علشان الشركة بتاعتنها يبقي خلاص نروح ونسيبهم هما في الشركة قعدين لا اللي يمشي عليهم هيمشي علينا احنا أولهم
خالد قال : بس يازاهر
زاهر قال : مابسش يا خالد الكلام اللي قولته هيتنفذ علينا قبلهم مفهوم
خالد قال بضيق : انا مش عارف ايه اللي خالك تفكر في مشروع زي ده بس وبعدين تعطيه للمهندس محمد
زاهر قال : ماله المهندس محمد مش خلص التدريب بتاعه
خالد قال : ايوه بس برده ميمسكش مشروع لواحده في اول مرة كده كنت المفروض تخلي حد يبقي معها في المشروع ده
زاهر قال : لا انا كنت قاصد انه محدش يبقي معها في المشروع ده
خالد قال باستغراب : ليه بقي
زاهر قال : علشان يبقي عنده ثقة ولما يغلط يتحمل الغلط ده متخافش انا متأكد إنه هيعمل تصميمات متعملتش قبل كده
خالد قال : يارب علشان نروح بقي
زاهر قال : المهم دلوقتي متقلش لأي حد عن المشروع ده لغاية لما يخلص حتي جدي مفهوم
خالد قال : وليه بقي مقولش لجدي
زاهر قال : انت متعرفش تعمل أي حاجة غير لما تسأل اسمع الكلام وخلاص جدي مش لازم يعرف عن المشروع ده أي حاجة
خالد قال : طيب خلاص مش هقوله
زاهر قال : ولا أي حد تاني انت فهمني طبعا
خالد قال : تقصد ملك
زاهر قال : ايوه متقلهاش أي حاجة مفهوم
خالد قال : طيب
زاهر قال : خالد
خالد قال بضيق : خلاص والله ماهقول لحد خلاص كده
زاهر قال : اوي كده عملت ايه في الأرض اللي هنبني عليها الفندق
خالد قال : بكرة إن شاء الله الراجل هيجي نمضي العقد ويسجل ويستلم فلوسه
زاهر قال : طيب كويس
خالد قال : طيب وجدي ممكن يقلقك علينا علشان هنتاخر
زاهر قال : لا متخافش انا قولته إن احنا عندنا شغل في الشركة وممكن نتاخر شويه
خالد قال : اه ااااه طيب خرج وراح علي مكتبه
وبيتصل زاهر بياسمين السكرتارية وقال : ياسمين ابعتلي يوسف
ياسمين السكرتارية قالت : حاضر يافندم
زاهر قال : خلي يجلي علي غرفة الاجتماعات
ياسمين السكرتارية قالت : حاضر يافندم
وبتصل ياسمين السكرتارية بيوسف وقالت : يوسف
يوسف قال : ايوه يا ياسمين في ايه
ياسمين السكرتارية قالت : زاهر بيه عاوزك في غرفة الاجتماعات
يوسف قال : طيب انا جاي وقفل الخط وخرج من مكتبه وراح علي غرفة الاجتماعات وخبط علي الباب
زاهر قال : أدخل
ودخل يوسف قال : حضرتك طلبتني يا فندم
زاهر قال : ايوه يا يوسف تعال اقعد
يوسف قال : ايوه يافندم
زاهر قال : امسك العنوان ده هتروح هناك هتلقي يفطة مكتوب عليها للبيع ارض للبيع ورقم تحتها سجله علي تليفونك وتعال
يوسف قال : حاضر فيه حاجة تانية
زاهر قال : لا شكرا
يوسف قال : طيب بعد اذنك يافندم
زاهر قال : اتفضل
في الصعيد :
في الجبل :
سعد قال : انا جاهز
كبير المطاريد قال بقلق : طيب ياعويس
وجاء عويس قال : ايوه يا كبير
كبير المطاريد قال : روح مع سعد بيه
سعد قال : لا خلي عويس علشان محدش يشك من الشرطة لو شافوا
كبير المطاريد قال : بس
سعد قال : مابسش انا بالشكل ده محدش يعرفني غير لما انا اللي قولت انا مين
كبير المطاريد قال : طيب خلي بالك كويس ومطولش علشان محدش من الشرطة يشك فيك
سعد قال : طيب سلام
كبير المطاريد قال : مع السلامة
عويس قال : ليه ياكبير وافقته علي كده
كبير المطاريد قال : انا حاولت معها بس دماغه ناشفه
عويس قال : بس الشرطة مش غبية وممكن يكشف ويقول علي مكانها في الجبل
كبير المطاريد قال : لا متخافش هو صحيح دماغه نشفها بس ذكي وعارف هو بيعمل ايه كويس وحتي لو انكشف هيقدر يهرب منهم زي ماهرب المرة اللي فاتت
عويس قال : ربنا يستر
كبير المطاريد قال : يارب
في القسم :
الضابط قال : جاهزين
العساكر قالوا : ايوه يافندم
الضابط قال : انا عاوزكم تفتحوا عينكم كويس وأي حد يدخل لازم تدوني خبر مفهوم
العساكر قالوا : تمام يافندم
الضابط قال : شاويش محمد
الشاويش محمد قال : ايوه يا فندم
الضابط قال : أي حاجة غربية أديني خبر على طول
الشاويش محمد قال : حاضر يافندم
الضابط قال : يلا روحوا وان شاء الله نقبض عليه
الشاويش محمد قال : ان شاء الله يا فندم ومشي
في الشركة العشري :
في مكتب المهندس محمد والمهندس هاني :
المهندس محمد قال لنفسه بقلق : معقول اقدر اعمل التصميمات في الوقت القصيرة ده وبعدين ازاي اعمل كده وده اول مشروع ابقي مسئول عنه ولو تطلعت التصميمات مش قده كده زاهر بيه ساعتها هيرفدني من الشغل ياعاوز تصميمات متعملش زيها ومعقول انا اقدر اعملها ماكنت اعتذرت عن المشروع ده وخلاص انا مالي عرقت كده ليه
المهندس هاني قال : مالك يا محمد قاعد كده ليه
المهندس محمد قال بقلق : مش عارف اعمل ايه ياهاني
المهندس هاني قال : تعمل التصميمات
المهندس محمد قال : ما انا مش عارف
المهندس هاني قال : لا يا محمد ركز كده وقوم اشتغل انت سمعت زاهر بيه قال ايه محدش هيروح غير لما تخلص التصميمات أنت بس متوتر علشان ده اول مشروع تعمله لواحدك واحنا كلنا كنا زايك في الأول بس بعد كده هتتعود وإن شاء هتعمل التصميمات غير متوقعة
المهندس محمد قال: تفتكر
المهندس هاني قال : ايوه طبعا بس قوم انت اشتغل وهتشوف
المهندس محمد قال : طيب وقام
في مكتب المهندس فارس والمهندس حسام :
المهندس حسام قال : انا مش عارف ايه اللي خلها زاهر بيه يقعد الشركة كلها لغاية ما المهندس محمد يخلص التصميمات
المهندس فارس قال : وده اول مشروع يمسكه المهندس محمد يعني ممكن زاهر بيه يرفض التصميمات اللي هو عملها ويخليها يعملها تاني
المهندس حسام قال : تفتكر
المهندس فارس قال : هو انت ماسمعتش زاهر بيه لما قال إنه عاوز تصميمات متعملتش قبل كده
المهندس حسام قال : ايوه صح
المهندس فارس قال : المهندس محمد ده اول مشروع يمسكه وتلقيه دلوقتي مش قادر يفكر في حاجة يبقي هيعمل تصميمات متعملتش قبل كده ازاي
المهندس حسام قال : يعني هنقعد كده للصبح
المهندس فارس قال : شكلها كده
المهندس حسام قال : يارب المهندس محمد يعمل تصميمات تعجب زاهر بيه من أول مرة علشان نروح يارب
المهندس فارس قال : ايوه خليك ادعى كده المهندس محمد يخلص التصميمات يمكن ربنا يقبل منك
في فيلا العشري :
في الانتريه :
حامد بيه : خيرية خيرية
وجاءت خيرية وقالت : ايوه يا حامد بيه
حامد بيه قال : حضري الأكل
خيرية قالت : حضرتك مش هتستنها زاهر بيه وخالد بيه
حامد بيه قال : لا هما هيتأخروا في الشركة علشان عندهم شغل
خيرية قالت بإبتسامة : حاضر ومشت
حامد بيه وقال : زمان خالد دلوقتي جعان واكيد كان جاي بس زاهر منعه انه يجي
ملك قالت : ايوه صحيح يا جدي هو بيحب الأكل كده ليه
حامد بيه وقال : تقصدي ايه
ملك قالت : أقصد انك مش كده مبتفكرش في الأكل اوي زيه كده ولا حتى حفيدك التاني بيفكر اوي في الأكل بس خالد عكسكوا خلاص بيحب الأكل اوي
وضحك حامد بيه وقال : أصله طالع لجدته كانت بتحب الأكل اوي زيه كده
ملك قالت : زوجة حضرتك
حامد بيه وقال : ايوه
ملك قالت بإبتسامة: يعني الموضوع ورثة عندكم بقي
وضحك حامد بيه وقال : ايوه ورثة
وجاءت خيرية وقالت : اتفضلوا الأكل علي السفرة
حامد بيه وقال : طيب روحي انتي
خيرية قالت بإبتسامة : حاضر ومشت
في السفرة :
ملك قالت : هو هيعمل ايه دلوقتي
حامد بيه وقال : مين خالد
ملك قالت : ايوه
حامد بيه قال : ما تقلقش هو هيعرف يتصرف
ملك قالت : هيتصرف ازاي
حامد بيه وقال : اكيد هيطلب أكل من الشركة هو في حكاية الأكل بيعرف يتصرف كويس اوي
ملك قالت : تلقيه مشغول ممكن ينساها ياجدي انه يأكل
حامد بيه وقال : معقدتش كولي
وقامت ملك وبدون تعليق
حامد بيه قال : رايحه فين مش هتاكلي
ملك قالت : جايه اهوه ياجدي ودخلت المطبخ
فتحية قالت : محتاجة حاجة يا انسة ملك
ملك قالت : ايوه ممكن تجبلي اطباق
فتحية قالت : حاضر
ملك قالت : شكرا
فتحية قالت : حاضر اتفضلي
ملك قالت : شكرا وبتغرف الأكل
فتحية قالت : ممكن اساعدك
ملك قالت : لا شكرا وخلصت وحطتهم في شنطة وخرجت وراحت عند البوابة لوسمحت عاوزك تودي الأكل ده علي شركة العشري
فهد الحارس قال : حاضر
ملك قالت : تسلمه لخالد بيه
فهد الحارس قال : حاضر
ملك قالت : بس بسرعة وخلي بالك انه يقعد منك
فهد الحارس قال : حاضر ومشي
في السفرة :
حامد بيه وقال : كنتي فين
ملك قالت : مافيش يا جدي انا انهاردة عاوزها العبك شطرنج
حامد بيه قال : ماشي وهغلبك
ملك قالت : انت كل مرة تقول كده ياجدي وانا اللي بغلبك
حامد بيه وقال : بقي كده طيب المرة دي هغلبك ايه رأيكي بقي
ملك قالت : هنشوف ياجدي
في الصعيد :
من جانب فيلا الناري :
العسكري قال باستغراب : امال فين الناس ياشاويش محمد
الشاويش محمد قال : مش عارف
العسكري قال : إظهار محدش جاي من أهل البلد
الشاويش محمد قال : إظهار كده علشان اللي عرفوه عنه
العسكري قال : امال مين ده
الشاويش محمد قال : ده ابنه عمه شوقي الناري اكيد لازم يجي
سعد قال لنفسه باستغراب : امال فين الناس يا مافيش حد في العزاء أهل البلد فين امال معقول ده وراح أمام البوابة يامحروس محروس
محروس قال : ايوه مين حضرتك
سعد قال بضيق : انا شعبان الناري افتح
محروس قال : حاضر
شعبان الناري قال : الهانم جوه
محروس قال : ايوه اتفضل
شعبان الناري قال : طيب ومشي وخبط علي الباب
وراحت سنية وفتحت الباب وقالت : ايوه حضرتك مين
شعبان الناري قال : الهانم موجودة
سنية قالت : ايوه يافندم اقولها مين
شعبان الناري قال : قولها شعبان بيه ابن عم المحروم
سنية قالت : طيب اتفضل
ودخل شعبان قال : شكرا وبينظر للصورة شوقي الناري ونزلت دموعه
وراحت سنية الخادمة علي غرفة مراته ابن شوقي بيه وخبطت علي الباب
مراته ابن شوقي بيه وقالت ببكاء : أدخل
دخلت سنية الخادمة وقالت : في واحد تحت عاوز يقابل حضرتك
مراته ابن شوقي بيه قالت بعصبية : انا مش قولت اني مش عاوزة اقابل حد
سنية الخادمة قالت : بس ده بيقول انه ابن عم شوقي بيه
مراته ابن شوقي بيه قالت : ابن عم شوقي بيه
سنية قالت : ايوه ياهانم
ومسحت مراته ابن شوقي بيه دموعها وقالت : طيب روحي وانا جاية
سنية قالت : حاضر ومشت
مراته ابن شوقي بيه قالت لنفسها باستغراب : غريبة شوقي بيه معندوش ابن عم ونزلت وبتنظر لقيته بينظر الي صورة شوقي بيه ايوه يافندم
ونظر لها شعبان بحزن وقال : الباقية في حياتك
مراته ابن شوقي بيه قالت : حياتك الباقية حضرتك مين
شعبان قال : انا شعبان الناري ابن عم المرحوم
مراته ابن شوقي بيه قالت : بس شوقي بيه ماكنش عنده ابن عم شعبان قال : ممكن نتكلم في غرفة المكتب
مراته ابن شوقي بيه قالت باستغراب : بس
شعبان قال : لوسمحتي الموضوع ضروري
مراته ابن شوقي بيه قالت بدهشة : طيب اتفضل
شعبان قال : شكرا
في غرفة المكتب :
مراته ابن شوقي بيه قالت : اتفضل
شعبان الناري قال : شكرا
مراته ابن شوقي بيه قالت بدهشة : قولي بقي حضرتك تبقى مين
شعبان الناري قال : انا سعد ياماما
والداته قالت بخضة : سعد ابني وقامت وحضنته وبتبكي انت كنت فين شوفت اللي حصل
سعد قال : اهدي ياماما اهدي اقعدي
والداته قالت ببكاء : انت كنت فين
وبيمسح سعد دموعها وقال : بطلي بكها علشان اقولك علي كل حاجة والداته قالت : طيب قولي بقي ايه اللي انت عمله في نفسك ده وكنت فين المدة دي
سعد قال : هقولك علي كل حاجة بس قوللي الأول هو محدش جيه العزاء
والداته قالت : لا
سعد قال : ليه
والداته قالت : أهل البلد كلهم لما عرفوا إن شوقي بيه قاتل ومجرم قرروا انهم ميجوش العزاء
سعد قال : وهما عرفوا منين
وحكلته والداته علي اللي حصل وقالت : هو ده اللي حصل
سعد قال : بس ياماما هو معه حق هو فعلا معملش في جدي حاجة
والداته قالت : وانت عرفت منين
سعد قال : ما انا روحت زورت جدي في الحجز وكان كويس
والداته قالت : روحت زورته
سعد قال : ايوه
والداته قالت : بس برده حتى لو ماكنش عمل فيه حاجة ماكنش المفروض يقول كده علي جدك
سعد قال : وحتى اللي قوله مظبوط ياماما جدي فعلا قتل
والداته قالت بدهشة : انت بتقول ايه يا سعد
سعد قال : للأسف ياماما هي دي الحقيقة اللي قالهالي جدي وانا عنده في الحجز
والداته قالت باستغراب : هو اللي قالك كده
سعد قال : ايوه
والداته قالت باستغراب : وقتل مين
وحكلها سعد علي اللي حصل وقال : هو ده اللي قولوا ليا
والداته قالت بدهشة : معقول ده
سعد قال : انا زايك ماكنتش مصدق غير لما زورت جدي وقالي كده بنفسه
والداته قالت : إنما قولي انت كنت فين الأيام اللي فاتت دي
سعد قال : كنت في الجبل
والداته قالت باستغراب : في الجبل
سعد قال : ايوه قاعد مع المطاريد
والداته قالت بدهشة : مع المطاريد ياسعد سعد الناري يقعد مع المطاريد
سعد قال : ماكنش قدامي حل تاني
والداته قالت : طيب ليه عملت فيا وفي نفسك كده هو انت يعني كنت محتاج فلوس علشان تتاجر في السلاح
سعد قال : خلاص يا ماما معتش يجي منه الكلام ده المهم انتي عامله ايه
والداته قالت : زي ماانت شايف بقيت وحيدة
سعد قال : سافري ياماما
والداته قالت باستغراب : أسافر
سعد قال : ايوه ياماما سافري علي مصر وقعدي هناك بدل القعدة هنا وأهل البلد يضايقوك بالكلام
والداته قالت بحزن : أسافر واسيبك
سعد قال : متخافيش عليا ياماما بس انتي لو فضلتي هنا هفضل قلقنا عليكي لازم تسافري ياماما وانا هبقي اكلمك
والداته قالت : بس ياسعد انا هناك هبقي قعدة لواحدي علي الأقل هنا انا جانبك وممكن انت تنزل وتشوفني زي ماعملت النهاردة
سعد قال : يعالم ياماما هنزل تاني ولا لا وبعدين الشرطة بدور عليا في كل مكان صدقني ياماما انا هبقي مطمن عليكي أكتر في مصر
والداته قالت : طيب بس بشرط
سعد قال باستغراب : شرط
والداته قالت : ايوه
سعد قال : ايه هو
والداته قالت : انك تكلمني في التليفون
سعد قال : طيب انا موافق وبكرة إن شاء تسافري من الصبح
والداته قالت : طيب
سعد قال : طيب انا لازم أمشي دلوقتي
والداته قالت : ماتقعد شويه كمان معايا
سعد قال : معلشي يا ماما لازم امشي
والداته قالت ببكاء : طيب خالي بالك من نفسك ماشي
سعد قال : حاضر ماتبكيش بقى انتي عارفغ اني مابقدرش اشوف دموعك
ومسحت والداته دموعها وقالت : خلاص اهوه بس ابقي طمني عليك
سعد قال : طيب سلام
والداته قالت : مع السلامة يا حبيبي
سعد قال : الله يسلامك وخرج
بره الفيلا :
العسكري قال : اهوه الرجل طلع وباين محدش جاي تاني يا شاويش
الشاويش محمد قال : باين كده هكلم حضرة الضابط أقوله وبيتصل بالضابط الووه ايوه يا حضرة الضابط
الضابط قال : ايوه يا شاويش محمد ايه الاخبار عندك
الشاويش محمد قال : مافيش يا فندم
الضابط قال : مافيش يعني ايه
الشاويش محمد قال : محدش جيه يافندم
الضابط قال : يعني أهل البلد محضروش العزاء
الشاويش محمد قال : لا يا فندم مافيش حد من أهل البلد حضر واحنا واقفين زي ماحضرتك قولت
الضابط قال : طيب محدش دخل الفيلا
الشاويش محمد قال : لا يا فندم مافيش غير واحد
الضابط قال باستغراب : مين ده
الشاويش محمد قال : ابن عم شوقي بيه
الضابط قال : وانت عرفت منين
الشاويش محمد قال : ماهو جيه القسم وحضرتك مش موجود وكان عاوز يقابل شوقي الناري
الضابط قال بنرفزه : وازاي متقوليش انه في حد جيه علشان يزوره
الشاويش محمد قال بإرتباك : أصل يافندم
الضابط قال بنرفزه : أصل ايه طبعا خليته يقابله
الشاويش محمد قال : ايوه يافندم خمس دقائق بس
الضابط قال بنرفزه : وكان اسمه ايه
الشاويش محمد قال : شعبان الناري ليه يافندم
الضابط قال بنرفزه : علشان ممكن يكون سعد الناري ومتنكر علشان متعرفهوش
الشاويش محمد قال بدهشة : ايه سعد الناري لا يا فندم مش هو الضابط قال : وايه اللي مخليك متأكد كده شوفت البطاقة بتاعته
الشاويش محمد قال : لا يا فندم بس
الضابط قال : مابسش هاتلي الرجل ده وتعال علي القسم وقفل الخط
وبينظر الشاويش محمد وقال باستغراب : هو راح فين
العسكري قال : هو مين يافندم
الشاويش محمد قال : الرجل اللي خرج دلوقتي من الفيلا
العسكري قال : معرفش
الشاويش محمد قال : دوره عليه في كل مكان لازم نلقيه
العساكر قالوا : حاضر يافندم ورحوا يدوره
الشاويش محمد قال : ها لقته
العسكري قال : لا يا فندم يازي مايكون اتبخر
الشاويش محمد قال : دورتوا كويس
العساكر قالوا : ايوه يافندم
الشاويش محمد قال : هيكون راح فين يعني
العسكري قال : مافيش غير الجبل يافندم
الشاويش محمد قال : الجبل معقول يكون طلع الجبل
العسكري قال : ما احنا دورنها في كل حته هنا ولو وكان هنا كنا لقنها
وسرح الشاويش محمد بتفكيره قال : يا ولو كان طلع والجبل يبقي حضرة الضابط معه حق لما قال إنه سعد الناري
العسكري قال : يافندم
وسرح الشاويش محمد بتفكيره وبدون تعليق
العسكري قال : شاويش محمد ياشاويش محمد
الشاويش محمد قال : ايوه فيه ايه
العسكري قال : هنعمل ايه دلوقتي هندور في الجبل
الشاويش محمد قال : لا يلا نروح علي القسم ومشي
في الشركة العشري :
في مكتب خالد بيه وقال لنفسه : وبعدين بقي شكلي النهاردة مش هنروح وانا جعان هفضل كده احسن حاجة اني اطلب اردر علشان لو طولنا يبقي أكلت ولو مشينها يبقي مافيش مشكلة عندي ايوه صح وبعدين أنت جوعت اوي وخرج ياسمين
ياسمين السكرتارية قالت : ايوه يافندم
وبينظر خالد لقي فهد الحارس وقال باستغراب : انت بتعمل ايه هنا
فهد الحارس قال : اتفضل يافندم
خالد قال : ايه ده
فهد الحارس قال : ده أكل
خالد قال باستغراب : أكل
فهد الحارس قال : ايوه يافندم
خالد قال بدهشة : مين اللي بعته
فهد الحارس قال : الآنسة ملك قالتلي اعطيه لساعتك
خالد قال بإبتسامة : ملك
فهد الحارس قال : تامر بحاجة تانية يافندم
خالد قال : لا شكرا وووووو